Utökat SLA

Är din verksamhet extra kritisk?

Dygnet runt, året om
Vi lovar att finnas till för dig i enlighet med vårt överenskomna SLA. Vi kan svara på telefon dygnet runt, även på midsommarafton. Du som kund väljer vad som du tror passar dig bäst. Med våra SLA-avtal garanterar vi att vi kan hjälpa dig inom vissa givna tidsramar. Har du valt systemförvaltning från oss så ansvarar vi för allt; dvs blanda inte ihop SLA och Systemförvaltning. Osäker eller säker? Hör av dig!

Nyfiken?

Kontakta oss så hjälper vi dig direkt!

Telefon: 0911-300 60

E-post: sales@fortlax.se

Serviceavtal, Guld

Felanmälan 24/7/365 via telefon och e-post Inställelsetid kontorstid: 15 min
Övrig tid: Påbörjad felsökning nästa arbetsdag
Vardaglig okulärbesiktning av er utrustning placerad hos oss, rapport via e-post

Serviceavtal, Silver

Felanmälan 24/7/365 via telefon och e-post
Inställelsetid kontorstid: 2 h
Övrig tid: Påbörjad felsökning Nästa arbetsdag
Vardaglig okulärbesiktning av er utrustning placerad hos oss, rapport via e-post

Serviceavtal, Brons

Felanmälan 24/7/365 via telefon och e-post
Inställelsetid kontorstid: Nästa arbetsdag
Övrig tid: Påbörjad felsökning Nästa arbetsdag