Utökat SLA

Vi lovar att finnas till för dig i enlighet med vårt överenskomna SLA. Vi kan svara på telefon dygnet runt, även på midsommarafton.

Dygnet runt, året om. Vi lovar att finnas till för dig i enlighet med vårt överenskomna SLA. Vi kan svara på telefon dygnet runt, även på midsommarafton. Du som kund väljer vad du tror passar dig bäst.

Med våra SLA-avtal garanterar vi att vi kan hjälpa dig inom vissa givna tidsramar. Har du valt systemförvaltning från oss så ansvarar vi för allt; dvs blanda inte ihop SLA och Systemförvaltning. Osäker eller säker? Hör av dig!

Serviceavtal, Guld – 2995 kr/månad

  • Felanmälan 24/7/365 via telefon, e-post eller sms.
  • Inställelsetid 24/7/365: 2 timmar.
  • Vardaglig okulärbesiktning av er utrustning placerad hos oss.
  • Dedikerat telefonnummer.

Serviceavtal, Silver – 1595 kr/månad

  • Felanmälan 24/7/365 via e-post, telefon endast kontorstid.
  • Inställelsetid kontorstid: 4 timmar.
  • Övrig tid: Påbörjad felsökning nästa arbetsdag.
  • Vardaglig okulärbesiktning av er utrustning placerad hos oss.

Serviceavtal, Brons – (Ingår i alla tjänster) 0 kr/månad

  • Felanmälan 24/7/365 via e-post, telefon endast kontorstid.
  • Inställelsetid kontorstid: 8 timmar.
  • Övrig tid: Påbörjad felsökning nästa arbetsdag.

Tveka inte! Kontakta mig så hjälper jag dig direkt.

Jasenko Masic

070-390 36 12

Hör av dig till oss

Tveka inte att höra av dig till oss om du har frågor om din IT-miljö.

Besök vår webbshop

I vår webbshop kan du köpa allt från kompletta datorer till switchar

Till vår webbshop
°C
Det är just nu °C i Piteå.
Detta betyder att vi använder
% naturlig kyla för att kyla våra anläggningar.